Deklaracja dostępności
OŚWIADCZENIE W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI
Gmina Stare Bogaczowice zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Nadmierne koszty
Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.
Treści nieobjęte przepisami
Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Na podstawie samooceny przeprowadzonej prze podmiot publiczny.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiszowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: sekretarz@starebogaczowice.ug.gov.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 74 8452 220. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji uznanej za niedostępną oraz składać żądania zapewnienia dostępności. — mejlowo sekretarz@starebogaczowice.ug.gov.pl lub telefonicznie 74 8452 220.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej, lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o który dokument chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Urząd zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeektywy: li dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, pracownik Urzędu niezwłocznie poinformuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa nie później jednak niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, pracownik Urzędu może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy Urząd odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej lub jej elementu.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Link do aplikacji mobilnej:
Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji:
Dostępność architektoniczna
Na dzień dzisiejszy budynek Urzędu Gminy pozwala na dostęp osób na wózkach inwalidzkich jedynie na poziomie parteru. Do części biurowej prowadzi jedno ogólnodostępne wejście z zadaszonym podestem (z dwoma schodami) oraz przedsionkiem. Do drzwi wejściowych prowadzi również podjazd (pochylnia) zaopatrzona na całej jej długości w poręcz -przeznaczona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób z wózkami dziecięcymi czy osób starszych. Pierwsze drzwi wejściowe do przedsionka i drugie zamykające przedsionek nie są automatyczne. Pierwsze drzwi są jednoskrzydłowe oszklone, drugie drzwi z dwuskrzydłowe. Z przodu budynku znajdują się dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.